I USA på smekmånad

Allmänt, USA, resa / Hawaii, Resa, Säljcoach, USA / Permalink / 0
Hej alla ni där som följer mig.
 
Först och främst, FÖRLÅT, för att jag har varit så OTROLIGT seg på att skriva på ett tag. 
Skärpning skärpning. Nu ska jag verkligen se till att skriva varje dag. 
 
Vad har hänt sedan sist jag skrev här?
 
Jag har gift mig, WOW! 
Jag har varit och rest, bilder kommer! 
Jag har tränat, såklart! ;)
Jag har ändrat karriär och blivit säljcoach, kul. 
 
Så, dagens uppdatering?
Hemma i USA, vårt andra hem i Los Angeles, efter över 2 veckor på Hawaii. Kommer skriva ett inlägg om just Hawaii-resan för det är mycket att berätta om det.
 
Kommer såklart lägga upp bilder från alla resorna som gjorts under våren och speciellt smekmånaden på Hawaii.
Nu är jag i USA i 3 veckor till innan vi beger oss hem till Sverige igen. 
 
Eftersom det är natt i Sverige och solen skiner här (det är dag här), ska jag slänga på mig bikinin och bege mig ut ur huset och ner mot stranden. 

Hörs om ett litet tag igen,
 
Kram!
 
Till top