Vilken solkräm är bäst? Sun Bum.

Allmänt, Los Angeles, USA, resa / Hälsa, Los Angeles, Resa, Solkräm / Permalink / 0
Nu är det morgon här i USA, klockan är runt 11 och solen skiner. Har precis druckit mitt morgonkaffe och ska bege mig ut i solen, självfallet ska jag såklart smörja mig så huden förblir brun och inte röd. Det är verkligen en grej jag blivit mer försiktig mer de senaste åren: att smörja mig noga med solkräm. Dels för att minska eventuella otrevliga solbrännor, men också för att behålla huden unga utseende så länge som möjligt. 
 
Vilken solkräm använder jag?
 
Sun Bum, en av de bästa enligt mig.
 
Utan parabener, täpper inte till porer, anti-aging, oljfri/PABAfri är endast ett fåtal av de riktigt bra egenskaper som solkrämen har. För att inte tala om hur skön den är att smörja på, hur gott den luktar och hur bra den sitter på huden. Med denna solkrämen känner man sig säker i solen. Ett stort plus är designen på flaskan, ögat köper också såklart... ;)
 
Nu har hälften av tiden gått här i USA, om 3 veckor beger vi oss hemåt. Tänk om man kunde stanna tiden...?
Till top